Onze jarenlange ervaring in de hospitality branche ziet u terug in gedrag en houding van onze medewerkers. Oog voor detail, ondernemend en altijd gastvrij!
HSK Service
Uw gast is onze gast. Wij dragen graag bij aan een optimale gastbeleving
U kunt volledig op ons vertrouwen. We nemen verantwoordelijkheid voor onze taken en collega’s.
Onze medewerkers zijn ervaren, getraind en opgeleid. Bovendien voert Hotel services management na schoonmaak kwaliteitsinspecties uit.
Hotel kamers
Algemeen Diensten
Supervisors
Kwaliteit
Professionaliteit
Schoonmaak diensten hotelkamers
Onze room attendants voor schoonmaakdiensten van hotelkamers weten hoe het werkt! Dankzij een goede routering in de hotelkamers worden alle oppervlakken gegarandeerd goed gereinigd. Hiervoor gebruiken we milieuvriendelijke middelen en materialen van hoge kwaliteit. Daarnaast worden gasten vriendelijk begroet en worden procedures omtrent no service en DND goed gevolgd.
Supervisie
Ons supervisors hebben dezelfde passie voor het schoonmaken als onze room attendants. Goede supervisors checken niet alleen de schoonmaakkwaliteit in de hotels, maar zien ook technische mankementen. Bovendien zijn het toppers in communicatie. Uiteindelijk zorgt een optimale samenwerking tussen receptie en housekeeping voor een hoge gasttevredenheid.
Deepcleaning
Hotelkamers wil je het hele jaar in optimale staat hebben. Dat betekent dat hotelkamers zowel dagelijks als periodiek schoongemaakt moeten worden. Maar soms wil je de hotelkamers net een beetje extra schoonmaak geven. Dan kun je jaarlijks ook voor een deep cleaning uitvoering kiezen.
AD Medewerker Dag & Nacht
Een prettige werkplek voor uw collega’s, een schone receptie en frisse vergaderzalen om uw klanten te ontvangen. Daar zorgen wij voor. Onze vakmensen komen met een lach bij u over de vloer en hebben zichtbaar plezier in hun werk. Ze doen alles voor een gastvrije en professionele omgeving!