Een glimlach voor uw gasten

Onze jarenlange ervaring in de hospitality branche ziet u terug in gedrag en houding van onze medewerkers. Oog voor detail, ondernemend en altijd gastvrij!
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
https://hotel-services.nl/storage/2020/08/floating_image_04-1.png

Day & Night Reception

Een warm welkom

Een professioneel, gastvrij ontvangst is het visitekaartje van uw organisatie. Onze receptionisten zijn betrokken bij uw organisatie en verzorgen een warm welkom voor uw bezoekers.

Dagreceptie
Nachtreceptie
Night auditor
Manager on duty
https://hotel-services.nl/storage/2022/11/tim-photoguy-FPS7a7XQZ0w-unsplash-1280x960.jpg
Je mag van onze nachtreceptionist verwachten dat hij of zij actief blijft tijdens rustige uren, maar de kalmte bewaart bij onverwachte drukte of incidenten. Iemand die oog heeft voor de veiligheid, flexibel omgaat met eventuele administratieve taken en gastvrij aan de wensen van gasten voldoet.
https://hotel-services.nl/storage/2022/11/austin-distel-h1RW-NFtUyc-unsplash-1280x960.jpg
Een manager overziet wat er te gebeuren staat en heeft ervaring met leidinggeven aan een team. Iemand die niet alleen gasten het gevoel geeft gerust te kunnen gaan slapen, maar ook de directie. Professionale Duty managers die 24 uur per dag bereikbaar zijn en receptionisten die 7 dagen per week inzetbaar zijn.
https://hotel-services.nl/storage/2022/05/night-porter-blok-3-1.jpg
Een dagreceptionist is het de eerste persoon die een gast ziet en een eerste indruk maak Die moet goed zijn en passen bij je organisatie. Formeel of wat vlotter, extra aandacht bij check-in of juist zo kort mogelijk houden Hoe dan ook, gastvrij, sociaal, pragmatisch en doelgericht is een must. Altijd met een warme glimlach.
https://hotel-services.nl/storage/2022/11/ricardo-gomez-angel-AI0jVjE-RkI-unsplash-1280x960.jpg
Oog voor veiligheid en gastvrijheid. Onze nachtportiers zijn oplossingsgericht, flexibel en assertief. Ook voor nachtportiers geldt dat ze gewend zijn om te werken onder (zeer) rustige omstandigheden, maar net zo goed met hectiek kunnen omgaan.
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
https://hotel-services.nl/storage/2020/08/floating_image_03-1.png

Beveiliger

Een beveiliger hoeft er niet altijd uit te zien als een bewaker, maar is wel altijd onderdeel van je team.

Professioneele gedrag
Gediplomeerd
24/7 beschikbaar
B.H.V.
V.O.G.
Security Man Looking At Moscow Kremlin On The Red Square In Moscow
Een beveiliger zet je niet zo maar in. Het beveiligen van een pand en mensen vraagt om werknemers die stevig in hun schoenen staan, sociaal zijn en problemen op een verbale en zo vriendelijk mogelijke manier oplossen. Iemand met een charisma, zodat hotelgasten, zich welkom voelen en makkelijk om hulp kunnen vragen. Tegelijkertijd wil je iemand die ook uitstraalt dat met hem of haar niet te sollen valt.
https://hotel-services.nl/storage/2022/05/taylor-grote-UiVe5QvOhao-unsplash-scaled.jpg
Winkelbewaking door beveiligers draagt direct bij aan het helpen voorkomen van winkeldiefstal en overlast. Tegelijkertijd zorgt deze vorm van beveiliging ook voor een veiligere winkelomgeving.
https://hotel-services.nl/storage/2022/05/hunters-race-MYbhN8KaaEc-unsplash-scaled.jpg
Beveiligers in de evenementenbeveiliging worden veelal ingezet bij evenementen als feest en voetbalwedstrijden maar ook meer zakelijke evenementen als beurzen. De evenementenbeveiliger moet dus om kunnen gaan met diverse soorten mensen, situaties en publiek.
https://hotel-services.nl/storage/2022/05/collin-armstrong-8FxJi5wuwKc-unsplash-1280x960.jpg
Objectbewaking omvat alle werkzaamheden die gericht zijn op de beveiliging van een bedrijf of kantoorpand. De werkzaamheden bestaan uit een combinatie van portiers- en receptietaken en daarnaast worden controlerondes gehouden in en rond het gebouw. Objectbewaking heeft tot doel de veiligheid van uw medewerkers, bezoekers en bezittingen te waarborgen.
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
#image_title

HSK Service

Uw gast is onze gast. Wij dragen graag bij aan een optimale gastbeleving

U kunt volledig op ons vertrouwen. We nemen verantwoordelijkheid voor onze taken en collega’s.

Onze medewerkers zijn ervaren, getraind en opgeleid. Bovendien voert Hotel services management  na schoonmaak kwaliteitsinspecties uit.

Hotel kamers
Algemeen Diensten
Supervisors
Kwaliteit
Professionaliteit
Cropped image of a female chambermaid making bed in hotel room
Onze room attendants voor schoonmaakdiensten van hotelkamers weten hoe het werkt! Dankzij een goede routering in de hotelkamers worden alle oppervlakken gegarandeerd goed gereinigd. Hiervoor gebruiken we milieuvriendelijke middelen en materialen van hoge kwaliteit. Daarnaast worden gasten vriendelijk begroet en worden procedures omtrent no service en DND goed gevolgd.
Housewife woking at home. Lady in a blue shirt. Woman clean mirror.
Ons supervisors hebben dezelfde passie voor het schoonmaken als onze room attendants. Goede supervisors checken niet alleen de schoonmaakkwaliteit in de hotels, maar zien ook technische mankementen. Bovendien zijn het toppers in communicatie. Uiteindelijk zorgt een optimale samenwerking tussen receptie en housekeeping voor een hoge gasttevredenheid.
https://hotel-services.nl/storage/2022/05/nino-maghradze-BUXdQh53eis-unsplash-1280x960.jpg
Hotelkamers wil je het hele jaar in optimale staat hebben. Dat betekent dat hotelkamers zowel dagelijks als periodiek schoongemaakt moeten worden. Maar soms wil je de hotelkamers net een beetje extra schoonmaak geven. Dan kun je jaarlijks ook voor een deep cleaning uitvoering kiezen.
https://hotel-services.nl/storage/2022/05/ashwini-chaudhary-monty-Iu6parQAO-U-unsplash-scaled.jpg
Een prettige werkplek voor uw collega’s, een schone receptie en frisse vergaderzalen om uw klanten te ontvangen. Daar zorgen wij voor. Onze vakmensen komen met een lach bij u over de vloer en hebben zichtbaar plezier in hun werk. Ze doen alles voor een gastvrije en professionele omgeving!
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image